در تاریخ چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۱۲/۰۳ جلسه ای به دعوت ریاست محترم سازمان نظام مهندسی استان یزدو هیات مدیره انجمن صنفی مهندسان ساختمان استان و با حضور اقایان مهندس محمود دهقان خزانه دار سازمان و مهندس جلالی زاده در محل دفتر ریاست سازمان ،جهت تبادل نظر در رابطه با زمینه های همکاری و هماهنگی بین انجمن صنفی عمران و  نظام مهندسی برگزار گردید.
در ابتدا اقای مهندس شرافت ضمن تشکر از رویکرد هیات مدیره و ریاست سازمان در حمایت و همراهی با انجمن های صنفی مهندسان، اهداف و رویکرد انجمن صنفی را توضیح داده و در ادامه نیز هر کدام از اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی به بیان دیدگاه خود پرداخته و سپس اقای مهندس فرهمند ضمن استقبال از همراهی  با  انجمن صنفی عمران بر زمینه های همکاری تاکید نمودند.
در پایان جلسه توافق  گردید تا این جلسات همفکری به صورت فصلی برگزار شود تا انشالله  قدمی در جهت ارتقای جایگاه مهندسان و در نهایت بهبود ساخت و سازها در استان برداشته شود.
ضمنا یاد اوری می شود با همکاری سازمان نظام مهندسی و انجمن صنفی مهندسان عمران استان برای تسهیل در عضویت مهندسین عزیز، در محل پیشخوان خدمات سازمان، محلی جهت انجام عملیات ثبت نام بصورت  حضوری و عضوگیری در نظر گرفته شده است.

جلسه هم اندیشی اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی با ریاست سازمان نظام مهندسی ساختمان استان یزد​​​​​​​

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش

سبد خرید